Author Topic: Nationals @ Diamondbacks, Game 2  (Read 7444 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sportsfan882

  • Posts: 84931
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #225: May 31, 2008, 09:57:02 PM »
Of course he catches it. Nationals (bad) luck baby. Gotta love it.  :clap:

Offline BBQ

  • Posts: 1973
  • Not Werth it.
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #226: May 31, 2008, 09:58:25 PM »
One extra roll for dramatic effect :roll:
Thats Nationals baseball :lol:

Online The Chief

  • Posts: 30001
    • http://www.wnff.net
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #227: May 31, 2008, 09:58:36 PM »
Well at least this game didn't waste too much of my time.

Offline PC

  • Posts: 39615
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #228: May 31, 2008, 09:58:39 PM »
I can't believe this is the ninth inning already.

Offline sportsfan882

  • Posts: 84931
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #229: May 31, 2008, 09:59:01 PM »
Well at least this game didn't waste too much of my time.
(Un)believable. Less than 2 hours. 

Online The Chief

  • Posts: 30001
    • http://www.wnff.net
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #230: May 31, 2008, 09:59:10 PM »
Thats Nationals baseball :lol:

Huh?  I was talking about Reynolds rolling over one extra unnecessary time after his catch.

Offline BBQ

  • Posts: 1973
  • Not Werth it.
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #231: May 31, 2008, 09:59:27 PM »
Just tuned in, wholy crap wtf! 0-4 top of the ninth we suck offensively, why does Langerhans even play?

Offline BBQ

  • Posts: 1973
  • Not Werth it.
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #232: May 31, 2008, 10:00:03 PM »
Huh?  I was talking about Reynolds rolling over one extra unnecessary time after his catch.
Sorry just going with what I thought was the 'flow' since I wasn't watching.

Offline ronnynat

  • Posts: 23221
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #233: May 31, 2008, 10:00:21 PM »
One extra roll for dramatic effect :roll:

You're one of those people who doesn't like to let others enjoy their moments in the sun, huh? :lol:

Online The Chief

  • Posts: 30001
    • http://www.wnff.net
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #234: May 31, 2008, 10:00:24 PM »
Oh please, that was so low.

Offline BBQ

  • Posts: 1973
  • Not Werth it.
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #235: May 31, 2008, 10:00:45 PM »
Hmm Langerhans has looked good in two straight games!

Offline PC

  • Posts: 39615
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #236: May 31, 2008, 10:00:50 PM »
Don't swing at the first pitch, Willie!

Offline daveb32

  • Posts: 1860
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #237: May 31, 2008, 10:00:50 PM »
This ump is so bad.

Online The Chief

  • Posts: 30001
    • http://www.wnff.net
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #238: May 31, 2008, 10:01:34 PM »
You're one of those people who doesn't like to let others have their moments, huh? :lol:

Nah it's not that, but come on...  he's gonna be the #1 webgem anyway most likely, does he REALLY need to ham it up with the additional roll?  I'm just not a huge fan of showboating.

Offline PC

  • Posts: 39615
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #239: May 31, 2008, 10:02:10 PM »
Does Bergmann get credit for a complete game?

Offline daveb32

  • Posts: 1860
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #240: May 31, 2008, 10:02:40 PM »
I'm surprised that changeup in the dirt wasn't called a strike.

Offline sportsfan882

  • Posts: 84931
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #241: May 31, 2008, 10:02:45 PM »
Webb's last 2 starts against us: 18 IP 11 H 0 R 0 ER 1 BB 17 K (2-0, 0.00 ERA, 0.67 WHIP, 2 CG Shutouts)

Offline sportsfan882

  • Posts: 84931
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #242: May 31, 2008, 10:02:56 PM »
Does Bergmann get credit for a complete game?
Yes.

Offline daveb32

  • Posts: 1860
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #243: May 31, 2008, 10:03:03 PM »
Does Bergmann get credit for a complete game?

Nope.

Offline BBQ

  • Posts: 1973
  • Not Werth it.
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #244: May 31, 2008, 10:03:07 PM »
Don't swing at the first pitch, Willie!
One thing you need to learn is if a pitcher has good off-speed stuff that you know you can not hit, and he throws a fastball strike on first pitch, well you swing.

Offline daveb32

  • Posts: 1860
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #245: May 31, 2008, 10:03:24 PM »

Offline ronnynat

  • Posts: 23221
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #246: May 31, 2008, 10:03:47 PM »
At least it didn't waste too much of the night.

Online The Chief

  • Posts: 30001
    • http://www.wnff.net
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #247: May 31, 2008, 10:04:02 PM »

Offline sportsfan882

  • Posts: 84931
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #248: May 31, 2008, 10:04:12 PM »
No you have to go 9 innings.
Nope. He pitched every inning possible. It's a CG.

Offline BBQ

  • Posts: 1973
  • Not Werth it.
Re: Nationals @ Diamondbacks, Game 2
« Reply #249: May 31, 2008, 10:04:17 PM »
No you have to go 9 innings.
Who cares he sucks. We need to switch him and Perez for Mock and Clippard.