Author Topic: Nationals @ Braves, Game 2  (Read 3148 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline RobDibblesGhost

  • Posts: 27749
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #175: May 20, 2017, 07:35:27 PM »
When I read the post, I thought the tweeter was referring to today for both "videos".   

I can see how that's not very clear, but I think they were comparing today to two weeks ago.

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #176: May 20, 2017, 07:36:38 PM »
I can see how that's not very clear, but I think they were comparing today to two weeks ago.


That dawned on me after DP's comment.

Offline RobDibblesGhost

  • Posts: 27749
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #177: May 20, 2017, 07:37:00 PM »
7:45 is not gonna happen.

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #178: May 20, 2017, 07:37:18 PM »
7:45 is not gonna happen.

Nah, it's crankin' again.

Offline RobDibblesGhost

  • Posts: 27749
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #179: May 20, 2017, 07:41:37 PM »
They should've built that stadium with a roof.

Offline spidernat

  • Posts: 68903
  • The Lerners are Cheap AND Crooked
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #180: May 20, 2017, 07:42:03 PM »
When I read the post, I thought the tweeter was referring to today for both "videos".   


:lol:

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #181: May 20, 2017, 07:43:08 PM »

:lol:

That's one of the reasons I don't live in a 140 character world.     Twitter's done that to a lot of things.    Then again, it was possible somebody in Philadelphia thought it was a big deal to see a 2 week old video.     :)

Offline RobDibblesGhost

  • Posts: 27749
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #182: May 20, 2017, 07:56:57 PM »
8:10 restart.  Maybe :)

Online varoadking

  • Posts: 22427
  • This is Howie do it...
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #183: May 20, 2017, 08:09:15 PM »

Play Ball!

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #184: May 20, 2017, 08:13:36 PM »
Matt Adams  ....  Western PA boy (college) and Cardinals (drink) all in the same sentence.

Offline RobDibblesGhost

  • Posts: 27749
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #185: May 20, 2017, 08:21:49 PM »
Can't do crap against Barves relievers. Just like the old days.

Offline NatNasty

  • Posts: 4502
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #186: May 20, 2017, 08:29:11 PM »
They don't seem to have a problem with ours

Offline mmzznnxx

  • Posts: 11778
  • lol Nats
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #187: May 20, 2017, 08:29:20 PM »

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #188: May 20, 2017, 08:29:30 PM »
"All aboard !"

Offline NatNasty

  • Posts: 4502
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #189: May 20, 2017, 08:32:13 PM »
12 pitches by Treinen?  Felt more like 25.  Good Grief.

C'mon bats :whip:

Offline NatNasty

  • Posts: 4502
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #190: May 20, 2017, 08:38:45 PM »
Pathetic

Offline mmzznnxx

  • Posts: 11778
  • lol Nats

Offline spidernat

  • Posts: 68903
  • The Lerners are Cheap AND Crooked
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #192: May 20, 2017, 08:40:16 PM »
More steaks.


:lmao:


NatNasty would have to sacrifice his digestive system in order for the Nats to win it all.

Offline spidernat

  • Posts: 68903
  • The Lerners are Cheap AND Crooked
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #193: May 20, 2017, 08:42:57 PM »
Was that line dancing on top of the dugout? :hysterical:

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #194: May 20, 2017, 08:44:06 PM »
Was that line dancing on top of the dugout? :hysterical:

It's Atlanta.

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #195: May 20, 2017, 08:44:33 PM »
:clap:

Offline mmzznnxx

  • Posts: 11778
  • lol Nats
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #196: May 20, 2017, 08:45:01 PM »
I want mitlen to like Michael A. Taylor.

Online varoadking

  • Posts: 22427
  • This is Howie do it...
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #197: May 20, 2017, 08:45:11 PM »

Helluva catch...

Offline GburgNatsFan

  • Posts: 18755
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #198: May 20, 2017, 08:46:20 PM »

Offline mitlen

  • Posts: 55866
  • We had 'em all the way.
Re: Nationals @ Braves, Game 2
« Reply #199: May 20, 2017, 08:46:46 PM »
I want mitlen to like Michael A. Taylor.

He's turned the corner.