Author Topic: Nationals vs Mets, Game 3  (Read 5261 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kentucky_National

  • Posts: 4607
  • BANG ZOOM
    • My Twitter
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #375: July 31, 2011, 04:24:25 PM »
Where was that pitch?!?!?

Offline thepointe01

  • Posts: 4172
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #376: July 31, 2011, 04:24:50 PM »
2 down

Offline ernie0326

  • Posts: 2113
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #377: July 31, 2011, 04:24:57 PM »
Two Down

Offline Kentucky_National

  • Posts: 4607
  • BANG ZOOM
    • My Twitter
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #378: July 31, 2011, 04:25:00 PM »
one more!

Offline tomterp

  • Global Moderator
  • ****
  • Posts: 30600
  • Hell yes!
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #379: July 31, 2011, 04:25:23 PM »
Carpenter: "...and look at the fans..." and the shot is of mostly empty seats.  :lol:

I know from my aftrnoon game there Thursday, that lots of folks moved back under the overhang to try to get some shade.  Today's not as hot as Thursday but it's still a lot of hot sun to sit in.

Offline ronnynat

  • Posts: 23263
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #380: July 31, 2011, 04:25:33 PM »
I don't know how Zimmerman got that throw to first without a bounce.

Offline thepointe01

  • Posts: 4172
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #381: July 31, 2011, 04:25:53 PM »
CRAP!!

Offline chemist

  • Posts: 1099
  • Cheering All Zimmermen
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #382: July 31, 2011, 04:25:56 PM »
wtf

Offline ronnynat

  • Posts: 23263
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #383: July 31, 2011, 04:25:58 PM »
yikes

Online mitlen

  • Posts: 44754
  • Beat New England
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #384: July 31, 2011, 04:25:59 PM »
Poop

Offline NatsSince05

  • Posts: 245
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #385: July 31, 2011, 04:26:00 PM »
God damn it.

Offline Kentucky_National

  • Posts: 4607
  • BANG ZOOM
    • My Twitter
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #386: July 31, 2011, 04:26:02 PM »
freak. SCOTT freakING HAIRSTON

Offline houston-nat

  • Posts: 18851
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #387: July 31, 2011, 04:26:02 PM »
If Drew was to blow this game, I wonder what the reaction will be

......................................

Offline natsfan4evr

  • Posts: 6171
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #388: July 31, 2011, 04:26:03 PM »
I don't know how Zimmerman got that throw to first without a bounce.
His arm strength has improved dramatically

Offline PANatsFan

  • Posts: 37293
  • dogs in uncensored, nudes in gameday
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #389: July 31, 2011, 04:26:04 PM »
:lmao: Closer < CF

Offline ernie0326

  • Posts: 2113
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #390: July 31, 2011, 04:26:08 PM »
Dammit

Offline Tyler Durden

  • Posts: 7971
  • Leprechaun
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #391: July 31, 2011, 04:26:09 PM »
dadgummit.

Offline spidernat

  • Posts: 63100
  • The Lerners are Cheap AND Crooked
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #392: July 31, 2011, 04:26:15 PM »
WTF Hairston! He's getting us back for trading his brother.  :bang:

Offline UMDNats

  • Posts: 13122
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #393: July 31, 2011, 04:26:24 PM »
There's no way Storen is worth a good CF. No way.

Offline KnorrForYourMoney

  • Posts: 14923
  • Nats SP live in fear
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #394: July 31, 2011, 04:26:31 PM »
:lmao: IRREPLACEABLE

freaking morons :lmao:

Offline Ali the Baseball Cat

  • Posts: 13578
  • babble on
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #395: July 31, 2011, 04:26:35 PM »
Maybe we should have traded him...

Online mitlen

  • Posts: 44754
  • Beat New England
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #396: July 31, 2011, 04:26:59 PM »
Storen's a bum.   Should have traded him.   :)

Offline natsfan4evr

  • Posts: 6171
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #397: July 31, 2011, 04:27:13 PM »
......................................
:couch:

Offline nats2playoffs

  • Posts: 20165
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #398: July 31, 2011, 04:27:38 PM »
Maybe we should have traded him...


9th   S Hairston homered to left, 2nd of game.

Mutts        2
Nationals  2



Offline sportsfan882

  • Posts: 93412
Re: Nationals vs Mets, Game 3
« Reply #399: July 31, 2011, 04:27:40 PM »
Wtf Storen?! Scott Hairston really