Author Topic: #1 commercial that makes you want to smash your tv  (Read 38651 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PANatsFan

  • Posts: 37230
  • dogs in uncensored, nudes in gameday
oh i'm sure you would like it if it was a michelle obama look-a-like 8)

Meghan McCain is a republican too. I am partial to the Obama Mama, too.

Offline hammondsnats

  • Posts: 37365
  • LAC 8)
Meghan McCain is a republican too. I am partial to the Obama Mama, too.

i'm jk.

oh and thanks bro for posting links of that awful hippy band.

Offline cmdterps44

  • Posts: 15536
  • Future
Meghan McCain is a republican too. I am partial to the Obama Mama, too.



Offline JCA-CrystalCity

  • Global Moderator
  • ****
  • Posts: 20853
  • Platoon - not just a movie, a baseball obsession
oh i'm sure you would like it if it was a michelle obama look-a-like 8)
Michelle isn't bad looking for a middle aged woman.  But I'd take Meghan McCain or any of the Gore girls.  Not Elaine Chou.

Offline houston-nat

  • Posts: 18108
Meghan McCain's a Republican? But... but... she voted for Kerry! And she uses a Mac! And she told some radio host (dang, forget who) to shove it!

Offline DPMOmaha

  • Posts: 19179
Republicans don't use Macs?

Offline cmdterps44

  • Posts: 15536
  • Future
Republicans don't use Macs?

Yeah, I have no idea where that one came from. I don't but... :shrug:

Offline DPMOmaha

  • Posts: 19179
Yeah, I have no idea where that one came from. I don't but... :shrug:
Well, I should probably find out, because I've got a mac.  I might be violating some sort of rule.

Offline houston-nat

  • Posts: 18108
Heh, I hit Google to find out if there was a survey of Mac users to find out what political party they belonged to, and the only interesting hit was Karl Rove talking about all the reasons he loves his iPhone.

Offline DPMOmaha

  • Posts: 19179
Ha!  Well, there goes that one...

Offline DPMOmaha

  • Posts: 19179
the new hyundai genesis holiday commercials.

The guy and ugly chick singing "Up on the housetop", "Jingle Bells", "Deck the Halls".  I love Christmas music, but these commercials (and renditions) are just so awful.

And they are on non-stop.
Oh, and btw, I actually like these commercials. 

Offline Vega

  • Posts: 5187
THOSE DAMN AXE "WASH YOUR BALLS" COMMERCIALS AUTO-PLAY EVERY FREAKING TIME I GO TO MLBTR! SO SICK OF THEM!

Offline Potomac Cannons

  • Posts: 3279
THOSE DAMN AXE "WASH YOUR BALLS" COMMERCIALS AUTO-PLAY EVERY FREAKING TIME I GO TO MLBTR! SO SICK OF THEM!

Use either Chrome or Firefox as your browser and use adblocker.

Offline Vega

  • Posts: 5187
Use either Chrome or Firefox as your browser and use adblocker.
I use Firefox and I have AdBlock, but it doesn't work. I think it's because the little section of MLBTR it appears on is actually a part of the site itself and not an ad box.

Offline Potomac Cannons

  • Posts: 3279
I use Firefox and I have AdBlock, but it doesn't work. I think it's because the little section of MLBTR it appears on is actually a part of the site itself and not an ad box.

Oh.  I use Chrome and didn't even notice the ads there because I've somehow got them muted automatically even though they still play.

Offline Vega

  • Posts: 5187
Oh.  I use Chrome and didn't even notice the ads there because I've somehow got them muted automatically even though they still play.
They're muted for me too, but they still annoy me.

Offline The Chief

  • Posts: 30223
    • http://www.wnff.net
Install an add-on called "R.I.P." (Remove It Permanently) and then use that to remove the ad.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/521/?id=521

Offline PANatsFan

  • Posts: 37230
  • dogs in uncensored, nudes in gameday
Mike Ditka does a commercial for DC area dentists :crackup:

Offline Coladar

  • Posts: 2820
This is just the opposite, but I wasn't going to start a new thread and this thread was moderately on-topic. So I was watching Comedy Central earlier tonight, 8pm. And the most awesome commercial EVER came on. If I'd ever seen it, it makes the Josh Willingham nailing commercial seem horrible.

http://wn.com/Cougar_Life_Commercial

I mean come on. Seriously. How is that not epic? First of all, it's for a website for "cougars". That right there is win. Then it's got women who all look under 30 advertising a website for cougars. Just wow. But the most epic part of all is the theme song. Holy god is this not the most amazing commercial ever.

Offline DPMOmaha

  • Posts: 19179
The visa commercial where some prick is proud of the fact he's missed weddings and births of children but, damn it, isn't going to miss a Super Bowl.  That doesn't make you cool, dude, it makes you an arrogant, elitist prick.

Offline KnorrForYourMoney

  • Posts: 14640
  • Nats hitters = Maggie Lizer
freaking Golden Corral ads

Yeah, you have all of that food for around ten bucks, and it tastes like crap.

Offline The Chief

  • Posts: 30223
    • http://www.wnff.net
The visa commercial where some prick is proud of the fact he's missed weddings and births of children but, damn it, isn't going to miss a Super Bowl.  That doesn't make you cool, dude, it makes you an arrogant, elitist prick.

lol yes, my reaction to that spot was much the same

Offline Nathan

  • Global Moderator
  • ****
  • Posts: 10716
  • Wow. Such warnings. Very baseball. Moderator Doge.
freaking Golden Corral ads

Yeah, you have all of that food for around ten bucks, and it tastes like crap.
My best friend's late father used to call that style of dining "En Trough"

Offline GburgNatsFan

  • Posts: 14992
I'm going to steal that. Just wanted you to know. Would that upset your friend's father's memory?
My best friend's late father used to call that style of dining "En Trough"

Online Mathguy

  • Posts: 5601
  • Whoa That Was A Good One ! Poke His Brain Here !
    • Outer Banks Beach House
All Geico ads - no product information, just a poor attempt at humor and barrage of ads for name recognition